Czy wiesz, jak napisać dobrą ofertę sponsorską, która zainteresuje przedstawiciela biznesu?
Ja wiem, bo przez 10 lat nie tylko stworzyłem kilkadziesiąt ofert, ale też pracowałem z firmami sponsorującymi z różnych branż i dobrze znam ich oczekiwania. Mając tą wiedzę, co się sprawdza, stworzyłem swój własny model oferty, a wraz z nim 15 elementów, wg których analizuję każdą ofertę sponsorską.
Prezentacje czy broszury ofertowe czasami ładnie wyglądają, ale słabo sprzedają. Tak – sprzedają, bo pozyskiwanie sponsorów to sprzedaż praw marketingowych do swojego wizerunku, pomysłu, projektu itp. Kiedy potencjalny sponsor czyta ofertę, nie interesuje go liczba medali oraz jak ciężko na nie pracujesz. Interesuje go odpowiedź na pytanie: Co ja z tego będę miał? I na tym skupiają się oferty, które tworzę. Jeśli Twoja oferta da odpowiedzi na to pytanie, to zdecydowanie wzrośnie szansa, że biznes się nią zainteresuje.
Wyślij mi swoją ofertę sponsorską, a ja w ciągu 5 dni zrobię jej audyt pod kątem 15 kluczowych elementów dla procesu pozyskiwania sponsorów i wyślę Ci raport z oceną, w którym zasugeruję niezbędne zmiany.
